niedziela, 25 listopada 2018

Katarzyna Nosowska śpiewa świąteczny przebój marki Coca-Cola

Coca-Cola lubi zaskakiwać. I lubi zapraszać do współpracy artystów, którzy także cenią w swojej pracy efekt zaskoczenia. Dlatego w tym roku kultowy hit świąteczny „Coraz Bliżej Święta" wykona... NOSOWSKA. Artystki nikomu nie trzeba przedstawiać. Świąteczny evergreen Coca-Cola w aranżacji i produkcji Michała „FOXa” Króla oraz wykonaniu NOSOWSKIEJ zyskał oryginalne brzmienie charakterystyczne dla muzyki elektronicznej i alternatywnej. 



Tegoroczna kampania świąteczna Coca-Cola przebiega pod hasłem „Podaruj radość #jakMikołaj". Marka w tym roku sama stała się Mikołajem i zarówno swoim, jak i artystki fanom podarowała muzyczny prezent - efekt tej nietypowej i autorskiej współpracy. 
Warto przypomnieć, że utwór „Coraz Bliżej Święta” w roli ścieżki dźwiękowej świątecznych reklam Coca-Cola jest polską wersją piosenki „Wonderful Dream”, wykonywanej przez amerykańską wokalistkę Melanie Thornton. Po wcześniejsze polskie wersje przeboju sięgali m.in. Kasia Kowalska, Margaret w towarzystwie finalistów programu The Voice of Poland czy Cleo. Powstała nawet wersja w gwarze śląskiej, wykonywana przez zespół Oberschlesien, grający industrial metal. Teraz zaproszenie Coca-Cola przyjęła Katarzyna Nosowska.
Rok 2018 okazał się kolejnym przełomem w karierze NOSOWSKIEJ. Artystka dzięki wyjątkowemu poczuciu humoru zyskała rzeszę obserwatorów w mediach społecznościowych. Jej debiutancka książka „A Ja Żem Jej Powiedziała…” odniosła spektakularny sukces na rynku wydawniczym. Z kolei w październiku ukazał się bezpretensjonalny i osobisty album „BASTA”, za którego elektroniczne brzmienie odpowiada właśnie producent Michał „FOX” Król.

„Nie jest łatwo wziąć na warsztat piosenkę, która od dawna funkcjonuje w umysłach ludzi… Wraz z FOXem chcemy podzielić się naszą interpretacją… Być Świętym Mikołajem, pośród tak wielu Mikołajów - to jak wsiąść do teleportera i wylądować w czasach, gdy tak łatwo było o radość” - powiedziała Kasia Nosowska. 

Nie bez powodu zdanie „Najlepsze prezenty ukryte są w sercach” jako ostatni wers piosenki świątecznej NOSOWSKA melorecytuje. Podczas tegorocznej kampanii
Coca-Cola szczególnie zachęca, aby dostrzegać potrzeby innych. Dlatego zaprasza do wspólnego wsparcia idei Szlachetnej Paczki: wystarczy kupić Coca-Cola Original Taste lub Coca-Cola Zero Cukru 0,5l ze świątecznej edycji, wejść na platformę woah.com, zaakceptować regulamin oraz wpisać kod spod nakrętek, aby aktywować wsparcie finansowe ze strony marki. Każdy zarejestrowany kod ma równowartość
1 PLN i zostanie przekazany na potrzeby beneficjentów Szlachetnej Paczki. 

 
 
 
 
Mat. pras: RC2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz