piątek, 6 kwietnia 2018

Trzeci singiel Adama Stachowiaka już dostępny

Adam Stachowiak ma słabość do… kobiet! Swoim pierwszym publicznym wykonaniem autorskiego utworu „Mamo” – dedykowanego najważniejszej kobiecie życia, podbił serca nie tylko jurorów i publiczności VII. edycji The Voice Of Poland, ale też ogromnej rzeszy fanów w sieci. Artysta otrzymał platynową płytę. Do tej pory klip „Mamo” obejrzano blisko 13 mln razy. A liczba wyświetleń dokonań Adama przekracza 55 mln!


Ten młody ale bardzo dojrzały wokalista, pianista, kompozytor i autor tekstów już jako trzylatek wykazywał niebywałe zdolności muzyczne – rok później wydał swój… pierwszy album! - nie dziwi więc, że stał się objawieniem siódmej edycji programu TVP2. I choć odpadł na etapie bitew, a żaden z jurorów go „nie skradł”, stał się faworytem milionów rodaków, którzy nie wstydzą się wrażliwości…

„Utopieni”, to tytuł trzeciego singla i historia poznania tej drugiej najważniejszej kobiety w życiu wokalisty. Historia, która niejedną kobietę z grona 55 000 obserwujących Adama przyprawi o łzy wzruszenia.  Dwudziestolatek dedykował ten utwór swojej żonie Ani, która również wystąpiła w klipie. Artysta pochłonięty jest obecnie nagraniami w studio - bo muzyka jest tą trzecią z najważniejszych, która weszła na dobre na jego prywatne podium.


 
 
 
M. Pras: Universal Music Polska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz