wtorek, 5 września 2017

Wystartował konkurs „IBIS. Tu mieszka muzyka”!


W ramach startującego właśnie konkursu muzycznego pod hasłem „ibis. tu mieszka muzyka” obiecujący artyści staną przed szansą rozpoczęcia swojej profesjonalnej kariery. Ambasadorką kampanii została Sarsa, która wybierze laureatów i wystąpi z nimi na jednej scenie. Na potrzeby projektu w jednym z warszawskich hoteli rodziny ibis powstaje studio nagraniowe, w którym najlepsi wykonawcy nagrają swoje utwory pod okiem cenionych producentów.



Konkurs skierowany jest do nieznanych, ale utalentowanych artystów. Za pośrednictwem platformy internetowej ibis.com/tumieszkamuzyka, od 5 września zarówno soliści jak i zespoły mogą wgrywać w formie plików audio lub video próbki swoich nagrań. Mogą to być zarówno oryginalne kompozycje, jak i covery. Od 17 września na zamieszczone na platformie utwory głosować będą mogli internauci. Spośród trzydziestu nagrań, które zdobędą najwięcej głosów, Sarsa wybierze pięć najlepszych. Autorzy najciekawszych wykonań zostaną zaproszeni na sesje nagraniowe w hotelu ibis Warszawa Ostrobramska, w którym powstaje profesjonalne studio nagraniowe. Na potrzeby kampanii połączone zostały dwa pokoje hotelowe,
w jednym z nich znajdzie się reżyserka,
w drugim – kabina do nagrywania. Utwory zostaną zarejestrowane przy wsparciu Dominika Buczkowskiego i Janka Bieleckiego, duetu producenckiego, na co dzień odpowiedzialnego za produkcję hitów na potrzeby Universal Music. Dzięki nim oryginalne brzmienie zyskują utwory artystów takich jak Sarsa, Czesław Mozil czy Mela Koteluk. 


 Ambasadorką kampanii została Sarsa, która w ostatnich latach zyskała wielką popularność dzięki swojemu wyrafinowanemu wizerunkowi i oryginalnemu podejściu do muzyki pop. Wokalistka w przeszłości również wzięła udział w konkursie muzycznym, który pomógł jej zaistnieć wśród szerszej publiczności. Teraz to ona pomoże obiecującym  twórcom w rozwoju ich muzycznej kariery.

„Mam nadzieję, że wspólnie z internautami głosującymi na swoich faworytów, znajdziemy utalentowanych i ciekawych artystów, którzy wciąż czekają na swoją muzyczną szansę. W swoich wyborach będę kierowała się głównie oryginalnością i indywidualnym stylem muzyków. Umiejętności i warsztat oczywiście również będę brała pod uwagę” – mówi Sarsa.
Sarsa nie tylko wybierze laureatów konkursu, którzy nagrają swoje utwory w hotelowym studiu. Na zakończenie kampanii artystka wystąpi również z finalistami podczas ekskluzywnego koncertu w jednym z hoteli z rodziny ibis.
Poprzez  kampanię „ibis. tu miezka muzyka” rodzina hoteli ibis nawiązuje do długiej historii łączącej hotele z muzyką. To w hotelach powstawały hity „Satisfaction” grupy Rolling Stones czy „Smoke on the water” Deep Purple. One same też stawały się tematem kultowych piosenek takich, jak „Hotel California” czy „Heartbreak Hotel”. Czerpiąc z tych kontekstów, marka chce przyciągać zdolnych artystów i pomóc im w stawianiu pierwszych kroków w branży muzycznej.
Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” nie jest jedynym działaniem marki ibis związanym z muzyką. Równolegle powstaje projekt kameralnych koncertów podczas których nieznani, lecz obiecujący twórcy muzyczni prezentują swoją twórczość na scenie w hotelach marki rodziny ibis. Istnieją pokoje inspirowane muzyką, a w hotelowych przestrzeniach wspólnych goście mogą spróbować swoich sił jako DJ’e, wybierając odtwarzane utwory dzięki systemowi Jukebox by Deezer. Marka stale współpracuje
z festiwalem Sziget na Węgrzech, w ramach którego została partnerem sceny world music oraz gdzie zapewnia specjalną strefę relaksu dla festiwalowej publiczności. Muzyka w hotelach z rodziny ibis ma sprawić, że pobyt w nich stanie się doświadczeniem wykraczającym poza zwykły nocleg. Hotele mają tworzyć przestrzeń komfortu i inspiracji, których jednym z najbardziej wyrazistych źródeł jest właśnie muzyka.

M. Pras: IBIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz